Al-Kisah Dayana Batrisyia

  Hari ni aku kena masuk keje awal disbbkan tengahari aku nak bw dayana batrisyia pegi check up, ermm ader 2 lak tu temujanji dgn Dr pakar dia...huhuhuhu...terkejar2 jugaklah nak kena blk umah ambik anak lps tu gi hospital..bukan senang jd single mother nie, susah gak tp utk mu sayang mama sangup buat apa jer..bila lah nak ader lesen ni senang ckit nak kesana sini bw dayana batrisyia...
 Sebut pasal dyana batrisyia..tiba2 teringat kat dia, dah pandai bercakap, suka buat muka nakal , suka bg mama dia tergelak dan sangat manja...suka bile dia ckp i love u n i miss u...kelakar bunyinya....adakala aku dipanggil mama, ader masa mimie ( nama pangilan dirumah ) , ader masa panggil aku mak su ( pangilan bg anak buah aku ), kalau dia ader geng mcm fun fair dibuatnya rumah pening kepala , belum lagi tgk dia berjoget dan menyanyi lg gelihati aku dibuatnya...hehehhehhe
 Sunyi kalau dyana xder,rasa mcm xlengkap jer hidup nie...hari2 yg dilalui bersama dyana batrisyia aderlah hari yg amat bermakna buat aku...