Bus StOp....metrobus vs rapid kl

Hari ni bangun pagi rasa malas sgt nak gi keje, badan ni sengal2 sakit sangat..
tapi memandangkan sabtu dah cuti so hari ni kenalah keje kan...
ermmm..apalagi dlm keadaan yg malas bgn n gi mandi..
dyana pun mcm biasa buat malas dia, malas nak bgn n mandi pagi...
Like mother, like daughter...hihihihihihi

Apa lagi dah lambat bergegas lak gi bus stop tggu bas...
bas ni pun satu time kite lambat time tu jugaklah dia pun lambat...
geram jer dibuatnya....dah lah aku sorang jer dkt bus stop tu..
busan sungguh tambah2 bas metrobus selalu lepak n berhenti dkt situ...

Tibe2 dipendekkan cerita...
ada sorang mamat ni dtg dkt aku, nak berkenalan..huhuhuhuhu
adussssss...berpeluh aku dibuatnya..
tanya duk mana ? keje mana ? balik pkl bp ? siap minta no pon lg...?
tapi xbg pun no hp...tp dia lak yg bg no hp dia...?
ermmmm..dia suruh call or sms...perlu ker aku sms atau call dia ...?
tp yg sebenarnya mamat ni mmg selalu ada dkt tempat aku tggu bas..
selalu kalau jumpa berbalas senyum jer...
tp kali nie dia dtg tegur pulak...
besok mesti jumpa dia lagi nie n mesti dia tanya np xsms tau call...
tapi kalau kawan xsalah kot...
ermmmm...tgklah nnati mcm mana..

Have nice day to me today....