boleh x kalau kita jadi mcm dulu....?

boleh ker kita jadi macam dulu balik ??
kalau boleh saya nak jadi lebih baik dari dulu..
tapi itu kalau boleh...
kenapa kita xboleh jadi mcm dulu ???
sebab awak dah xsuka saya lagi kan....
xboleh ker kita mencuba utk jadi mcm dulu ???
mcm mn nak jadi mcm dulu kalau sorang jer yg bertepuk tangan...
benci sgt ker awak dengan saya ???
ya, mungkin benci,tapi benci tu bkn tandanya rindu ....
atau marah sgt ker awak dengan saya ???
tak jugak, tapi adalah sikit marah tu....
awak mmg xnak kita jadi mcm dulu ker???
ermm entahlah saya xtau, sbb saya sendiri pun konfius ....
habis tu awak xnak cuba ker utk perbaiki hubungan kita ???
entahlah awak, insya allah kalau ada jodoh lagi kita akan bersama semula...

* so pastikan setiap hari xhenti berdoa agar allah makbulkan permintaan kita dan selain berdoa kita juga kena berusaha utk capai sesuatu tu, xboleh hanya berserah pada takdir saja...jadi jangan kita sia-siakan masa yang sikit ni terlepas begitu saja..