dekat dimarah dan dibenci, tapi bila berjauhan jadi rindu ....

 ermmmm bila ada depan mata Marah,Benci,Bertekak
Tapi bila xda depan mata mulalah Tercari2, Tertanya2 dan Rindu pun ada agak....
 bila hari-hari jumpa rasa busan
 tapi baru beberapa jam xjumpa , xmsg n xcall dah jadi resah .
selalu kalau xcall akan msg tapi hari ni dua2 pun xda...
ermmm..mungkin sibuk kot,byk keje kot..
itu kalau betul2 sibuk n banyak keje, kalau  x......!!!!????
ishhh...apasal lak nak duk pikir kan dia,
dia bukan sapa-sapa pun , hanya Sahabat,
tapi tulah dh xda teman utk bergaduh, bertekak ni rasa sunyi pulak...
bukan sunyi apa, sunyi sbb ari ni terlalu free sampai mata ni duk rasa nak terlelap jer..

ada yang kata aku sedang di lamun cinta dan bermain cinta...
hahahhahaha...buat aku tergelak jer ,
aku ni nak bercinta ,ishhhhh2....ada masa ke nak pikir soal tu semua..???


    
p/s : andai aku ditakdirkan utknya dan hadirnya utk memberi kebahagian aku akan terima dirinya seada,
  dan andai dia juga dapat menerima diri ku ini seadanya akan ku terima dia seiklas hati.