Selamat Hari Wanita Ke-100 ....

Selamat Hari Wanita Ke-100 untuk semua Wanita-Wanita Sedunia,
tahun ni masuk tahun ke-2 ada orang wish Selamat Hari Wanita,
Tahun ni jugak bertambah lagi sorang yang wish Selamat Hari Wanita dkt aku,
rasa dihargai walaupun sekadar bergelar sahabat dan abang tapi diaorg berdua ni
terlalu baik buat aku, berkawan dikala susah dan senang. Sentiasa memberi nasihat2 yang
positif dan sentiasa memberi sokongan di saat aku memerlukan.

" Selamat Hari Wanita Ke-100. Semoga terus kekal sebagai Wanita yang tabah , berdikari serta penuh kasih sayang....Semoga tahun ni lebih baik dari tahun2 yang lepas "
( ni msg pertama yang aku dapat awal pagi tadi..)

" Selamat Hari Wanita Ke-100 "
( ni msg kedua yang aku dapat 1jam yang lepas....)

Setiap kali hari wanita aku xpernah tahu sbb xpernah  tahu pun
 tapi bila ada yang wish baru aku tahu adanya Hari Wanita.
Bagus kan kalau semoga Lelaki dlm dunia ni tahu menghargi Wanita.
Kadang-kadang orang yang dekat dgn kita pun xpernah wish dekat kita ,sebaliknya
orang yang jauh dari kita,yg kita xpenah jumpa dan xpenah ada sebarang hubungan
dengan kita yang ingat Hari2 yang Penting utk kita.

p/s : Bersyukur sangat2 kerna dalam hidup ni ada juga insan yang tahu menghargai dan menilai
       diri ini...