Genap setahun....26oktober.

ermmm...hari ni aku xbrp rasa happy sgt..entahlah mcm xda mood jer hari nie...rasa malas pun ada,
tp lewat2 ptg td ada dia .....??? siapa...jeng2 biarlah rahsia...dia suka buat aku tersenyum, tergelak rasa mcm dihargai...setiap hari ada jer yg akan diborakkan dan diciterkan...ha jgn pikir bkn2 tau...blum lagi sampai tahap tu lg...bercinta atau jatuh cinta...oh no no..hehehehe. Bak kata tagline aku dan dia " sahabat baik rapat "......itu jer yg dpt aku katakan....
 soal cinta2 ni tolak dulu ke tepi yg penting sekarang target aku utk masa depan aku...walaupun agak terlambat tp aku akan kejar sedaya yg mungkin...atas sokongan kwn2 aku dan dia, insya allah mudah-mudahan apa yg aku impikan tercapai lah kan...
 besok 26 oktober,,tarikh yg menakutkan tp byk mengajar aku erti hidup..perubahan hidup aku bermula dr tarihk itu....semoga aku tabah hadapi hari esok...