SuNgUh mEmBuSaNkaN ......

Hari ni begitu membusankan, setiap hari aku buat perkara yg sama online fb xpun tagged...naik busan dibuatnya. Nama je keje tp xderlah keje sgt utk dibuat,mcm mkn gaji buta jer....huhuhuhu.Bukan tu jer mata ni pun mulalah mengantuk kan, ditambah dgn hujan ermmmm...mmg best kalau dpt tido...zzzzzzzzzzz.
 Rutin harian aku hari2 hampir sama..tp yg paling busan bila di tempat keje...hehheheheh. kalau dkt rumah tu boleh gaklah aku main dgn dyana kan .... dah lama xbw dyana kuar jln2, mkn2 berdua...ahad ni aku nak bw dia jln2 sambil membeli belah dh lama gak xshoping ni ..... mesti dyana suka. nasib baiklah ada dyana kalau x hidup aku lg menbusankan...
 Ermmm..ahad lps aku buat puding caramel...emmmm yummy sedap gak aku buat , sampai kan anak buah aku xcaya aku yg buat..bkn anak buah jer xcaya ayah dgn adik aku pun xcaya ... seronok gak buat puding tu... lps ni nak try buat chocolate cake....hehehhehe. mana tahu boleh buat bisnes nanti...Insya allah kalau ada rezeki aku kan nk gak buat bisnes sendiri ....doa2kan lah ek....nampak mcm dh xda idea apa yg nak ditulis lg, otak ni byk sgt befikir sampai dh xmuat nk pikir hal2 lain .....
 Sememangnya hari ni membusankan .....