Tragedi Oktober....

Xsanggup ku ingat lagi ...
Apa yang telah terjadi ...
Tragedi Oktober ... 26 oktober.

 Masa berlalu dgn begitu cepat tanpa aku sedari hampir genap setahun aku berpisah dgn dia..Alhamdullilah dapat gak aku tempuh saat2 nie semua. Sejak semalam entah kenapa tiba2 aku teringat kan dia,kenapa susah untuk melupakan dan membuang semua kenangan antara aku dan dia. Semakin aku cuba menjauhkan diri dan melupakan dia semakin kuat ingatan aku pada dia..Sedangkan dia entah ingat aku atau pun tidak.
 Perlu kah aku terus menanti dia atau meneruskan kehidupan ku tanpa dia disisi...memulakan hidup baru dan membuka ruang dihatiku utk org lain ? Entah kadang2 aku keliru dgn hati dan perasaan aku sendiri, bkn aku xcuba tp bila aku cuba seperti ada yg xkena....
 Ya Allah kau berikanlah kekuatan utk aku meneruskan kehidupan ku dan berikanlah kebahgian kepadaku dan anak ku.....Nur dayana batrisyia dialah satu-satunya org yg paling aku sayang, terlalu sayang, senyuman dia, gelak ketawa dia membuat aku terhibur walaupun diwaktu sedih.. Aku inginkan sebuah keluarga yg sempurna , yg penuh dgn kasih sayang, gelak ketawa dan hidup bersama org2 yang aku sayang.