KeBAhAGIAn DaLaM pErPiSahAn .....

 baru nak happy dah ada citer2 panas sampai dkt telinga aku nie...prihatin betul kawan2 aku nie.errmm tp tulah buat aku panas hati .... kalau betul dia serius xpa kalau main2 xtaulah aku nak ckp mcm mn. aku harapkan dia bertemulah dgn pilihan hati dia dan serius kali nie..
 yg aku ni lak bila nak serius pulak kan? hahahhaha....rasa2 mcm dah ada tp entahlah,fobia dan rasa takut tu masih ada lagi..tp kalau dh sampai seru dah temu jodoh yg lbh baik xkan nak tolak kot kan....hehehhehe.
aku pun nak rasa bahagia tapi tu lah selalu membusy kan diri dgn anak dan masa kat umah samapai xda masa utk org lain....
 tapi sampai bila nak mcm ni kan, dyana perlukan sebuah keluarga yg cukup sempurna dan bahagia.kwn2 kena doakan sy bertemu jodoh yg baik, bertanggungjwb,jujur, ikhlas, penyayang dan boleh membuat saya dan anak saya dyana hidup bahagia..

ingin mencintai dan dicintai dgn seikhlas hati .....