keluh, resah dan gelisah ...

dyana masih xsihat lg...cian dia.bdn lemah jer, nak tgk dia senyum pun susah. pagi td dia bgn tido pun lambat xlarat jer,namapk sgt muka dia yg xsihat tu..hari ni lak hari jumaat papa dia ambik dia, ikutkan xnak bg memandangkan dyana xsihat lg tp nanti jd masalh lak kalau xbg. susahkan mcm ni, dan yg kesian nya kat dyana lah.kesana kesini mcm xda arah tujuan jer..
 aku ni setiap hari jumaat sabtu mulalah sedih jer, sbb dyana xda..bg aku 2mlm tu dyana xda mcm berthn2 lamanya xda...rasa sunyi sgt walaupun ada ramai anak buah tp xsama dgn dyana..aku akan rasa sunyi sgt2 sampaikan kadang2 kalau kakak, anak buah atau kwn ajak kuar pun aku xnak sbb dyana xda...
 tp nak buat mcm mn kan dh ini yg aku kena lalui...kalau lah dyana tu dh besar xdalah aku kisah sgt ni br umur 2 tahun....mcm mn agaknya mlm ni tido tanpa dia..kadang rasa mcm xlarat dan dh xsanggup nak terus mcm nie...yerlah mak mn kan yg sanggup pisah dgn anak dia kalau blh setiap saat nak anak kita ada depan mata kita...tp kadang ada yg xpaham..
 dan kadang2 kita selalu jaga hati org sampai kita sendiri lupa utk jaga hati dan perasaan kita sendiri dan akhirnya kita yg berduka....byk sgt kelukaan dan kedukaan yg aku alami, sampai kadang2 xterluah utk diluahkan...sakitnya sampai skrang masih belum hilang..
aku hanya harapkan kebahagian bakal menjelma dlm hidup aku secepat yg mungkin...mengharap dan menantikan seseorg yg aku sendiri xpasti akan menjadi milik aku...
siapakah dia aku sendiri xpasti ....

seandai kau tahu,apa yg ku mahu.
mahukan dirimu , utk mendekati ku,
dan aku xbisa memaksa dirimu,
walau dlm tido, ku tetap menanti mu...